Starship
Gago Aku Sitok
05 November 2012 • 3:08:00 PM • 0 comments

       Assalamualaikum! uish! lama nya sik update blog.. fuh. dah jadi sarang burong kali nak.. haha.. knek tok.. dah habis PMR, sik tauk mok polah apa.. mok keja, alang2 cuti 3 bulan.. ari tok post aku sangat boring untuk dibaca.. sila tekan close jika anda setuju.. haha..

      bukan sikda masa mok update.. memang sikda masa pun.. 2/10 ri ya.. abang  aku nikah.. and kakak ipar aku ya tua 3 tahun jak.. 18 tahun 18.. ya.. bygkan.. haha.. nyamanjak gik dari aku..Oh My kapal Lama..

  gago lalu kmk org.. dahlah 2/11 malam ya rumah aku banjir.. sikit jak gik air mok masok.. dapo nang sik dapat gik diselamat.. ada 3 org anak bujang tok nak.. pelik2 jak perange sidak..mok tetak ngga..nang Astaghfirullahalazim lalu..haha.. gaok lalu.. anak dara orang pun nak dikaco nya.. haha

   3/11/2012 (marek)<--- tarikh abang aku bersanding..berlari kesia kesitok keja aku ri ya.. popular aku ri ya..haha.. gambar bawah tok gambar masa aku tepung tawar..

Keluarga Idris


Sempat gik.. Tok Siput Belakang Rumah..

K lah .. ya jak.. mun aku Rajin, klak ku update gik.. insyaallah..Assalamualaikum!

Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris