Starship
Result PMR
29 December 2012 • 11:59:00 PM • 0 comments




Assalamualaikum SWT!
hai! lamak dah sik update blog! aku malam tok sangat kebosanan.. banyak lalu cerita. tapi aku malas mok taip.. layan jak ktk org sia.lol. post aku malam tok pasal result PMR. even dah lamak dah . lol

phewww! semua orang tahu kan. kalau result PMR dah keluar kan? Tahniah sapa yang dapat anak kembar. haha. guess what berapa aku dpt? just cukup makan je. 2B 5C 1D. No A.. D ya spoil lalu... dah la D ya KHB, ERT gik ya. benda nok senang pun sik dapat.. aku ingat aku dapat bawak balit sekurang - kurang nya 1A. tapi A dah habis. lol tapi yang paling aku sik sangka, Math aku dapat C. sebelom tok BELOM PERNAH dapat C. selalu nya E.E.E. dan E. hmmm. tapi aku happy dengan result aku! sikda gagal! haha. 

First sekali, aku nak ucap kan tahniah kat Kazen aku, Muhd Muzamel. guess berapa dia dpt? 9A! perggghhh! dah lah bahasa Arab! kalau aku, mungkin akuu dah pengsan ataupun gila? haha..Aku sebenarnya cemburu dgn dia.. kazen jauh a.k.a classmate aku nya dapat A math. jeles mat. aku tumpang gembira. *ayat basi*.lol. kadang kadang terfikir jugak, apa sidak makan sampe dapat straight A? habis aku kenak banding dgn kazen aku ya. aku paling sik suka orang nok suka banding2 tok. tok otak aku, ya otak nya, nya jak. sik sama. Dan kawan aku Tata, nya dapat 3A 3B 1C. huh kuat jeles juak aku tok oh.

Yang kawan aku 2 org tu result dia boleh gmamp0s! haha ada E. lol tu lah orang suroh belajar, takduak main.. ya lah.. haha. cuba jadi aku tok. *perasan*  tapi semua result kawan aku semua cukup makan je.. ada yang terlebih cukup makan.. haha

agak-agak aku boleh masok sik Science side? harap2 aku dapat masok Science side! mok sekolah pagi! sikmok sekolah petang! Aminnnnnnnnn!


Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris