Starship
Ramadhan..
11 August 2012 • 11:21:00 AM • 2 comments

Assalamualaikum wbt. selamat hari puasa..tak terlambat kah? dah jelas terlambat nak ucap sebab dah tinggal 8 hari je lagi nak raya.. sabar k..XD.. acaner? full ke puasa setakat ni.. saya? ermm tak.. sebab .. tau tau je lah masalah perempuan kan... ABC ( Allah Bagi Cuti) lol.. 

Perang Trial PMR dah berlalu dengan tenang.. tinggal satu je lagi.. perang yang sebenar benarnya.. iaitu PMR jatuh pada 9 oktober 2012.. pergghh.. tinggal sebulan je lagi.. tolak dengan cuti lagi.. 5 minggu lagi.. ha.. apa2 pun berserah je lah dengan Allah SWT..

Mak dah bahagi tugas kat kitorg.. Mak dah buat biskut raya pakai dijual.. kakak buat popia pakai dijual jugak.. Aku? aku buat biskut raya pakai kat rumah atau dikenali sebagai pakai dimakan.. lol.. abg pulak disuruh bersih kan rumah.. ayah kerja.. sebab cuti ayah tinggal sehari je.. hihi.. Abg kita yang sorang lagi dah nak balik kampung setelah bertahun tahun di Kuching.. yeay!

sebenarnya aku tak tahu lagi nak update apa.. k lah.. sampai disini saja.. oh ya! mudahan aku takde gred E.. amin..!

Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris