Starship
Sunyi Rumah..
08 June 2012 • 12:34:00 AM • 2 comments

Hai..rumah jadi sunyi sebab mak aku, bapak aku and abg aku tak de kat rumah..diorg pergi KL..hero2 dalam rumah gua dah tak de dah.. yang ada cuma adak dara je. grrr..pergi KL tak ajak aku..ni semua PMR punya pasal lah..kalau bukan pasal PMR, lama dah aku tak de kat rumah..PMR Countdown 124 day to go..dari Bintulu -> Kuching guna bas 12 jam..Kuching -> KL guna belon (aeroplane) 1 jam.. KL -> Shah Alam idk..wushh..best nya..aku jadi jealous tengok abang aku sorang lagi ni tag gambar kat aku..sapa tak jealous..sakit ati aku..*Ropie* 



Kata 3 hari.. tapi kenapa jadi seminggu? nampaknya aku tak de duit belanja lah kalau macam ni.. pergi hari rabu, balik hari rabu.. bagi ku sungguh lama.. terpaksalah ikat perut.. kalau nak masak.. malas lah nak masak pagi2.. ada sapa2 kah nak buat makanan bekal kat aku?? XD aku belanja ayam bersalut jenama ramly.. haha.. 

Namun, aku tak sendiri...bapak aku suruh aku ajak kawan aku tido kat rumah.. nasib Elda dan Erna nak teman aku.. tapi diorg dah balik rumah dah hari ni.. kalau tak.. terngangak aje lah kerja aku nanti.. bukan apa.. diorg malu dengan abg aku.. so masa abg aku takde lah kesempatan diorg nak tido rumah aku.. hari first diorg tido sini.. diorang complaint.. macam raya dah.. sebab nenek aku masak rendang, ketupat mini, ayam masak kurma*my Favourite*.. haha..

 kalau nak buat kerja rumah.. malas,.. kerja rumah dah bertimbun dah ni.. folio belom siap lagi.. aku bbm Pqah,tanya kerja rumah apa, dia kata dah lupa.. aku text Yustilda, dia kata dia tak buat langsung kerja rumah tu.. aku call Erina, dia kata manalah aku tau.. aku kan kena gantung dia kata.. aku text Syifa, tak de kedit..macam mana aku nak buat kerja ni.. tell me..tell me.. XD

p/s: Rindu lah dengan geng gila gila babun..just kidding..
p/s: sesiapa ada BlackBerry.. mintak bbpin korang... bb pin gua 21F48180.. 

Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris