Starship
Happy Chinese New Year..
23 January 2012 • 5:14:00 PM • 2 comments


Happy Chinese New Year!.. haa.. baru balik dari rumah cousin cina aku.. even aku dah besar tetap dapat ang pau.. 6 buah rumah RM50.. alhamdulillah syukur.. duit masok.! duit masok.! haha.. dapat beli casting blackberry & reload.. kredit aku tamat tempoh pada 26 Disember 2011.. belom reload lagi tau.. epp.. ada orang tanya ke? tak de kan.. so shut up.. my family cina suka ambik gambar tau.. so, ini dia gambar yang di ambik dari rumah cousin cina aku.. enjoy.. muka aku tak happy kat sana sebab tak suka DIambil gambar orang tapi suka MENGambil gambar orang..haha.. i don't like that picture.. ergghhh.. sh*t..
sama tak muka mak aku ngan aunty aku? sama kan..haha..


banyak kan barang makan masa Chinese New Year..  Gong Xi Fa Cai oh.. Ang Pau lai lai ohh.. nanti minta ang pau dengan cikgu yang berbangsa cina.. haha..

Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris