Starship
Me and BFF.. :)
06 February 2012 • 11:28:00 PM • 4 comments

 hai..hai..hai.. hai reader.. tadi sy pergi jogging kat Pantai Tanjung Batu.. Sape yang dudok kat Sarawak tu komfem tau.. sy dah tak tau dah nak tulis ape.. sy tak tulis entri panjang2.. sebab sy malas tulis panjang2.. kitew jogging dengan kengkawan.. with my friend Azizah si badan tegap, Zamsiah si gila , Elda si cantek & Erna si manis yg baru berusia 13 belas thn.. adik kpda Elda..  lepas balik dari jogging dalam pukol 4.. diaorg terus pergi kat rumah aku.. lepas tu terus bersiap pergi pengilan kat rumah kawan... 

me and Elda.. :) macam bebudak je sy kat sana .. haha..
Me And Elda.. palak senget ambik gambar.. haha..
a
Me, Azizah & Elda.. :) Malaysian for Peace yaw!.. haha..

Elda Main Buaian.. Macam Bebudak.. well, Elda suka Pose Peace.. setiap kali bergambar komfem Peace dy tak pernah pudar dari gambar haha.. mengarutlah aku ni..

Aku kene tolak oleh Zamsiah.. nasib Gelongsor tu tak licin.. kalau tak alamak ai.. sakitlah punggung aku ni.. haha.. 

Zamsiah with Erna.. jage2.. ade dinasour kat sana.. haha..

sempat lagi pose dalam terowong tu.. haha.. tapi gelap.. nevermind.. tak de org tgk.. haha..

Azizah.. haha.. dy amik gambar sambil gurin ..haha..

no camera please.. haha..

sy tak sedar pun Zamsiah amik gambar masa tu.. 

ZAmsiah.. peace yaw!

panas!!

kan aku dah kata.. Elda ni memang kaki pose Peace. .ahha..

pose kejap.. hehe..

serasi tak kitorg.. haha..

sy buat iklan rambut haha.. rambut sy terbang.. mencacatkan gambar je.. haha..

Masa kat Pantai Tanjung Batu tu.. Azizah ade nampak burung melintas dy.. Azizah suroh kitew balik  lagi..  dy kata , takut terjadi apa2 yg tak elok.. kalau burung tu tak limpas.. huh.. komfem balik kol 5..haha..
mase sy dah balik rumah tu.. abg sy dah ada kat rumah =.. dy cite pasal sy jogging kat pantai tu.. pastu.. dy cite pasal kawan dy nak usha si Elda.. ape lagi sy ketawa lah..  sakit perut sy di buat nye lagu tu.... nak tau ape di cite dy.. mai bace same2.. haha..
Mase sy dgn kawan sy otw nak balik.. kitew lalu lah kat sebuah cafe kat pantai tu .. Zamsiah, Elda & Erna kat depan.. sy ngan Azizah kat belakang.. beza jarak kitew dgn diaorg dalam 5 langkah lah... mase diorang Elda tu limpas je cafe tu.. tiba2.. abg sy dok melepak dgn kawan dy kat cafe tu.. kawan abg sy nak usha si Elda ni.. tiba2..mulut dy dah bulat dah .. dy mungkin nak kata shut shut.. (pewitt) .. bila dy nampak je sy tak jadi dy nak usha.. lepas tu .. abg sy ketawa besar.. haha..
bila di bace balik.. panjang jugak ye entry aku nih.. haha.. okey.. sini je lah.. takut korang dah bosan bace entry sy ni..Assalamu'alaikum dan selamat sejahtera.. bye.. 

Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris