Starship
Something Wrong With Them
12 September 2013 • 4:32:00 PM • 0 comments

Assalamualaikum W.B.T

Hello guys!
Baruk baruk tok aku rasa pelik alu jak.. Kawan aku tiba tiba kaitkan aku dengan Nassa. Cikgu Sejarah mekorg, Cikgu Asree tiba tiba jak berkelakuan pelik ngan aku. Tiba tiba jadikan Aku ngan Nassa sebagai contoh.. Tauk sik gine ku rasa masa ya? Rasa nak di ramus jak muka sidak sorang sorang.. Malu k malu. Cerita nya kedak tok sebenarnya..

20 Ogos 2013
Lepas balit dari sekolah, Syimah ngan Yen singgah rumah aku jap. Aku ngajak kawan sekelas ku raya rumah aku sebab masa ya kan agik raya walaupun dah start sekolah.. Mekorang tggu Nassa, Nico, Yusnia ngan Lisa rah bawah jejantas sia.. Syimah Yen, Nassa ngan Nico pake 2 igek motor ngagak rumah aku.. Kakya Yusnia ngan Lisa jalan kaki sekali ngan aku.. Syimah ngan Yen nunjok sine rumah aku ngan sidak duak Nico. Akhirnya sampe lah sidak kat rumah aku.. Malu k sebab mak aku ada kat rumah.

Dah habis raya rumah aku nak, raya lah rumah nenek Sai.. Syimah ngan Yen nunjok ngan Nassa ngan Nico rumah nenek Sai.. Mekorg tiga jalan kaki.. Lisa ngan Yus sik ngagak rumah nenek Sai sebab sidak mesti bali sebelom kol 5 sebab sidak Asrama. Sidak duak ya teman ku jak. Tengah soh seh soh seh kelaka nak, tiba tiba Yus padah "Nassa embak kau?" *terkejut* "Huh? Apa?!" dah Nassa Sampe ya, "bah nait" dengan muka terkejut aku nait motor nya.. Kakya ku ngga Yen dah sampe.. Lambat alu jak Yen sampe. Orang dah nait motor baruk nya sampe. Jarak antara mekduak jaoh alu. Aku rasa 3 orang pun boleh nait ya.

Masa tengah dudok semotor ngan Nassa nak, tundok jak palak aku ngga tepon. Eeeee.. Malu alu masa ya. Sapa sik malu eh.. Dah lah Nassa embak slow jak.. Gila malu ehhhhhhh.. Udah mok masok fasa 2 ya, Nico, Syimah ngan Sai ketawa ngga aku ngan Nassa nait motor.. Bukan setakat ketawa, gelak besar gik ya.. Dalam hati ku padah "cilaka babi sial" macam macam lah di padah ku masa ya.. Lekak ya, Nassa ngan Nico balit, Aku ngan Syimah jak beraya rumah nenek Sai.. Sai berik makan Potato Spring.. Woo woo woo..

Keesokan hari nya,
Ngga muka sidak ya, tetak tetak jak sidak.. Ngga muka Nassa, "Ya Allah malu eh....." jarang dah tego nya knek. Eeee.. Dah lah first time semotor ngan "lelaki ajnabi". Tetak takorang.. K FINE.

Si Pemalu,
Siti Nurhaliza

Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris