Starship
4S7!
20 January 2013 • 8:27:00 PM • 0 comments


Assalamualaikum 2013.. Happy New Year! walaupun aku lambat 20 hari. lol. tahun baru, Siti Nurhaliza baru, baju sekolah baru, kelas baru, kawan baru and....... mungkin crush baru? lol.

Akhir nya aku dapat juak masok kelas Science yeyeayyyy! walaupun Science Social jak.. kelas 4S7 ambik Prinsip Perakaunan. hari pertama sekolah aku memang........ sikda tempat duduk gik.... cuma ada kerusi jak.. terpaksa lah kongsi dgn orang.. tapi dalam masa yang sama, aku dapat kawan baru! nama nya Hasyimah, Meregen, Sairatul & Yusnia! 3 hari duduk bertiga tapi meja berduak. kongsi meja dgn Syimah dgn Nia. sempit doe!

15/01/2013
aku tak tahu, apa mimpi aku semalam.. tiba2  aku lepak kat belakang dengan Sairatul, Nicodemus, Nasaruddin, and so on! aku tego budak cina..what the fufu..
by the way, aku suka kelas aku yang baru! 4S7! sebab..... aku adalah AJK Kebersihan dan Keceriaan! huahuahuahua! yang penting ada jawaan! atleast aku bertanggungjawab! lololololol

ok lah sampai situ je lah. Assalamualaikum!

Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris