Starship
Selamat Hari Ibu!
08 May 2012 • 5:32:00 PM • 0 comments

*Di sebuah kedai*

Abu: Assalamualaikum Ali.. Kenapa kau bizi tetibe ni? Kau nak kahwin ehh?
Ali: Waalaikumusalam Abu.. kau tak tau ke hari ni hari apa?
Abu: Hari apa?
Ali: Kan hari ni Hari Ibu.. sebab tu lah aku bizi.. Aku tengah cari barang untuk mak aku ni               
      weh.. Kau rasa apa barang yang dia nak? Tolong suggest kat aku boleh?
Abu: Dia cuma nak Kasih sayang daripada anak dia je.. dia tak mintak barang lain..
       Dia cuma nak tengok kita berjaya je..
Ali: Betul jugak kacap kau ni ehh.. okay lah.. Terima kasih banyak-banyak k..:)
Abu: Sama-sama..:)

Moral Of The Story : Insan yang bernama Ibu Hanya ingin kan Kasih Sayang              daripada anaknya.. Bukan lah Harta benda.. :)


Hai! Assalamualaikum..menulisnya aku di blog ini, Aku ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada Mak Aku dan mak sekalian.. *mak korang lah*.. Aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Mak Aku sebab telah  mengandungkan, melahirkan, menyusukan, mengasuh, mendidik, memberi nafkah kepada aku dan mengasihi aku.. 

Abang ipar,kakak,Bapak dan Mak.. kat sana aku tak de.. sebab aku yang tolong ambik gambar.. haha.. okay yang bawah ni baru ada.. actually, gambar ni masa raya tahun lepas..
Abang Amin, Abang Is, Kak Long & aku..

cukuplah tu.. sampai disini saja.. bye! Assalamualaikum..

Ikhlas daripada ,
Siti Nurhaliza Binti Idris

Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris