Starship
Holiday start hari ni!
05 March 2012 • 8:13:00 PM • 0 comments



hai! korang sihat tak? hope korang sihat2 belaka.. skolah kita org dah start cuti dah! :DD.. that's why i love SMK Bintulu..! tak tau lah kenapa skolah kita orgg byk sgt cuti thn ni.. tapi takpe.. tau2 je pengetua tau pelajar dia rindu kan holiday kan3...

dah tengok tak entri saya yg sebelum ni? kalau belom PICIT SINI k.. kita org dah habis exam dah.. sebelum bulan march dah kitorg dah habis.. awal dari skolah lain kan.. byk tak hadir bulan februari.. nak tau result saya tak.? *tak nak!* okay bye!

result saya amat mengecewakan lah... 
BM= 43 Markah .. turun 15 markah..
BI= 49 markah.. turun 3 markah..
MATH= 29 markah.. turun 13 markah.. :(
SCIENCE= 52 markah.. naik 10 markah..
SEJARAH= 50 markah.. naik 2 markah..
GEOGRAFI= 60 markah.. naik 12 markah..
AGAMA= 48 markah.. turun 18 markah.. :0
KHB= 66 markah.. naik 18 markah..
SIVIK= 66 markah.. naik 2 markah..
SENI=64 markah.. sama..
PJK=50 markah.. sama.

sedih markah saya kan... tapi saya bersyukur sebab dapat 1 je yg gagal.. alhamdulillah.. math saya gagal.. math saya tak pernah gagal.. form 2 je lah.. form 1 semua gagal..:DD

komfem korang macam ni kan? time nak dekat exam saya memang mcm ni.. stress! pastu saya terus kena demam.. kalau saya stress sesangat memang demam lah..

kepada yang sedang ambik exam tu.. saya nak ucapkan good luck lah kat korang ya.. jgn lupa tau ucap alhamdulillah kalau dpt apa yg korang dpt tu..

Semoga berjaya..Amin.. :)

Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris