Starship
Lelah nyer...
20 January 2012 • 8:07:00 PM • 0 comments

Lelah nyer jungle trekking, naik bukit turun bukit, kite hampir tersesat kat tengah hutan, jogging kat Tanjung Batu, sempat photoshoot kat sana tadi, lari sana lari sini, ketawa tak tentu arah , lumba lari with Azizah .. hari ni happy sesangat..*cakap semenajung kejap*.. even berpeluh satu badan tetap jalan.. sekarang dah ada muscle kat tangan.. hehe.. kaki lenguh lama dah tak jogging and junggle trekking .. hampir sebulan dah..selalunya 2 kali dalam sebulan..*masihbersemangat*.. baru jer balik dari jogging terus blogging..
peta kat dalam hutan.. masa tu kat panda junction.. tak larat nak pergi gamat trail..gila?.. jauh tu..!..
lepastu pusing balik..haha.. masa tu ada hampir nak jatoh.. nasib..nasib..

at Tanjung Batu with Azizah.. <3 ..
<3.. sempat lagi peace yaw!..

Me and Azizah..!...:) masa tu masih berambut pendek.. kini panjang sudah sampai paras bahu.. masa tu baru form 1.. muka macam budak kecik..

that's all.. my badan bau acem..haha.. asalamua'laikum..

Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris