Starship
Laman Sosial Ku..
23 November 2011 • 9:48:00 AM • 0 comments

Ya.. memang aku budak baru kat sini.. actually,aku sebenarnya x tau sangat pakai ni.. maklumlah.. budak baru namanye.. aku baru jer join tahun ni.. aku dulu x tau ape tu Blog.. sekarang baru aku tau apa itu Blog..aku pun baru join twitter tahun ni.. bulan ni pulak tu.. 3 November 2011..:D.. kelakar nye aku ni.. follow lah aku kat https://twitter.com/#!/MrsToopyDoopy .. if u follow me, i'm follow u back..mention me anytime.. ehh.. cakap orang putih lah pulah..
aku pun ada Facebook.. baru join tahun lepas.. setahun dah pakai Facebook 2000++ friends.. dasyat nye aku.. aku x boleh sangat add korang.. sebab aku slalu kene block.. sebab banyak sangat aku add orang.. kadang-kadang dalam sehari tu aku add orang 50++.. mana tak nye kene block.. ish..ish..ish.. kesian.. add lah aku kat http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001700833547 .. HAHAXD..

Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris