Starship
Bola..
23 November 2011 • 4:26:00 PM • 0 comments

Tahniah kepada Harimau Muda ataupun Team Malaysia sebab dapat kalahkan indonesia dengan 1-1.. Walaupun 1-1 jer tapi tendangan penalti 5-4..ehh.. yeke? penalti 5-4  Harimau Muda berjaya menutup mulut 100 ribu penyokong Indonesia.. Harimau Muda berjaya mengalahkan Garuda... Garu dada lah kamu sampai bernanah.. haha.. opss.. sorry.. bukan bermaksud untuk menghina just cakap jer...

perlawanan pertama Malaysia lawan Indonesia, Malaysia menang dengan 1-0.. lepas tu.. Rakyat Indonesia tak puas hati dengan Malaysia.. lepas tu..mereka mengedit gambar yang menyakitkan mata macam acara mengencing bendera Malaysia, Membakar bendera Malaysia, menghina, mengutuk dan lain-lain... lepas tu, perlawanan kedua tu lagi dahsyat.. orang Indonesia mengepung bas Malaysia selepas keluar dari stadium Gelora Bung Karno.. lepas tu ada 2 orang meninggal kat stadium GBK sebab kene pijak... salah satu nye pemain drum Republik Cinta arahan Ahmad Dhani.. ish.. diaorang ni..

 lepas tu bermula lah adegan hina menghina antara Indonesia dan Malaysia...  orang Indonesia mengutuk lagu national anthem negara kita iaitu Negaraku.. Mereka kata Malaysia meniru/mencuri lagu national anthem diaorang.. mane ade sama lagu kita dengan diorang..  lepas tu mereka menggelar negara kita ni MALINGSIA.. iaitu Maling(pencuri).. bilalah nak insaf ni.. bila dibaca balikkan banyak lah pulak LEPAS TU.. HAHAXD.. Good Luck Harimau Muda...

Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris