Starship
Hari Terakhir Persekolahan
25 May 2012 • 1:16:00 PM • 2 comments

Assalamualaikum

 

Hai! sekolah kitorg dah cuti! hari terakhir tu memang best bagi aku.. kitorg merayau-rayau like a boss.. cikgu tak marah pun tapi cikgu pergi class party.. class kitorg takda buat party kecuali ada orang sponsor..XD so.. apa lagi.. kitorg join lah kelas sebelah..bestttt.. dapat makan kfc percuma, air percuma, kuih percuma..XD 

Kitorg tengok kelas atas bawak Ayam KFC, kitorg turun ke tingkat 2 *tingkat kelas kitorg* tengok kelas 3H, diorg bawak gitar lah.. Tengok lagi kelas 3J.. diorg bawak macam2.. doirg bawak mee goreng, karipap, donut, dadih (agar-agar),air gas.. *turun lagi* pastu tengok lagi kelas bawah, diorg bawak gitar jugak.. jeles nyeeeeee!

kitorg belajar 2 subjek je hari ni.. kitorg enjoy sangat hari ni..Ramai jugak lah yang bawak handphone.. Akmal, Elizabeth, Monica, Yustilda Pqah, Fhana, Agnes.. kan biasanya penolong kelas kitorg tak spoting.. tiba2 hari ni dia spoting..kan selalu nya aku tak biasa cakap dengan orangan aku tak berapa rapat.. Example: budak lelaki dalam kelas aku. tiba2 hari ni aku tegur semua orang.. laki perempuan semua lah.. 

Aku mula rapat dengan diorg masa Robert bubuh goldaz kat muka aku.. pastu Akmal lagi bubuh.. Ecam, Gabriel.. Omg! rasa nak marah tak jadi.. sebab diorg buat muka comel.. haha.. "aah biar je lah".. pastu masa balik kena lagi.. aduh.. Elizabeth bubuh lagi goldaz warna ungu.. pastu Monica bubuh warna merah.. waduhh3..XD

Masa balik, aku kena tepung oleh Azizah.. aduh.. rasa macam nak makan je semua orang kat situ.. XD  

oh ya! lepas cuti, Erina dah datang sekolah! Erina dah tak kena gantung lagi! 2 minggu dah tamat! dia kena gantung sebab kesalahfahaman.. orang fitnah dia.. kesian aku tengok dia.. kalau aku tau.. dah aku tumbuk2 muka dia.. *gangster lah sangat*.. budak 3K.. nama dia Rebecca.. nama je cantik tapi hampehh.sorry..that what makes you not beautiful..  dia cerita pasal erina pastu lapor kat cikgu.. kita berazam  nak jadi budak baik lepas ni..

doakan ya!

Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris