Starship
Esok Exam?!
13 May 2012 • 11:23:00 PM • 2 comments


    Hai! Assalamualaikum! *tak jawab dosa*.. haa.. Esok Exam..Esok Exam? Esok Exam! Alamak! aku belom buat persiapan lagi.. segala barang pakai Exam belom dibeli lagi.. aku sekarang ni kena penyakit.. penyakit M.. Penyakit Malas!




    Nervous lah... dah lah hari isnin lagi tu.. esok ujian B.Cina kertas 1 & 2 pastu B.melayu kertas 1 & 2.. haduiiii.. gelisah nya hati.. Mak pun dah peras ugut.. kalau tak lulus..... tak boleh pegang laptop! No Facebook-ing! No Twitter-ing! No Blogging! nampaknya selama 2 minggu lah aku tak berupdate nih..


   
    Haa.. macam ni lah kepala aku..serabut dibuatnya... haduii.. pening kepala aku sekarang nih! stress 24 Hours! dah kepala aku ni penoh dengan ayat2 yang menyakitkan hati.. 2 orang "monyet yang macam monyet yang duduk depan tempat aku kat sekolah tu selalu je kacau orang.. tapi dia baik.. tapi nakal.. aku selalu je kena buli dengan diaorg..kawan aku pun sama kena buli jugak.. dah lah suka ambik barang org.. nak buat kilang pen ke? haha.. pastu pengotor..ades..

    
    Tapi takpe.. aku ada Family and kengkawan yang sentiasa berada di sisi aku.. Terutamanya.. Erina dan Yustilda! Thanks! i appreciate you! Cayang die ketat ketat! muaaaahhh! *tutup muka dengan bantal busuk* haha.. Doakan Aku supaya dapat sekurang - kurangnya 1A 3B 4C.. :D..Amin..


Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris