Starship
Apa Yang aku Buat Masa Exam?
20 May 2012 • 9:04:00 PM • 2 comments

Assalmualaikum!


Apa yang aku buat masa exam? of course lah melukis selain termenung, cakap ngan kawan sebelah! dekat sekolah, dekat rumah, kat library.. sama je apa yang aku buat.. melukis, melukis dan melukis.. cikgu kata buat exam ni macam sekolah biasa.. apa lagi? buat lah bising.. kalau dibandingkan dengan budah darjah 3, kalah rasanya..XD.. macam2 kitorg main.. main belon diutamakan.. tak kira laki pempuan.. perang dengan kelas sebelah..XD..

Exam ada 6 hari.. tapi aku buat 5 lukisan je.. sekadar untuk hiburan semata-mata.. boring sangat masa tu.. dah lah duduk paling depan sekali! cikgu selalu salah sangka yang aku ni meniru tapi hakikatnya aku tak meniru.. sebab apa cikgu kata aku meniru? sebab aku selalu pandang atas, bawah, belakang, kiri, dan kanan..XD.. aku manusia yang tak pandai tido masa exam.! <-------- pengakuan berani.. XD

antara lukisan aku yang aku buat ialah:




 







sorry.. malas nak rotate gambar.. nak suroh korang exercise kepala..XD sungguh lawak lukisan hamba.. kalau dijual tu, komfem tak laku! haha.. lukisan yang terakhir tu mengundang habis! maaf kalau tulisan burok! 

Esok bermula lah kehidupan aku sebagai budak Malas! esok komfem cikgu mengamok! save 3i! haha.. aku main tembak je.. terutama nya exam sejarah,geografi dan math.. haha.. esok komfem tido aher pastu ada orang gelar Mata panda dah datang woi! haha.. 

Esok..tak da orang hantar.. bapak meeting awal pagi, abang malas bangun..terpaksa jalan kaki pagi2. huh. macam biasa, datang kol 6.00 pagi = jumpa cikgu jap.. balik kol 1:00 petang = jumpa cikgu jugak.. 2.00 - 5.00 petang = Tido! 7: 00 malam = mcm biasa online fb, twitter, blog.. 9.00 malam = belajar XD.. 12.00 tgh malam = tido! 3.00 pagi = bangun, belajar masa pagi2.. 5.00 pagi = bersiap.. 6.00 pagi = pergi sekolah..

padat kan jadual aku.. okey itu saja.. nanti korang bosan pulak aku tulis panjang2.. esok update lagi! bye!

Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris