Starship
Segmen : Secebis Kata Untuk Ibu Bapaku Tercinta...
09 March 2012 • 2:06:00 PM • 4 comments




SECEBIS KATA UNTUK INSAN YANG BERGELAR MAMA:
  1. Terima kasih Mama kerana  telah mengandungkan aku selama 9 bulan di dalam kandungan...
  2. Terima kasih Mama kerana makan makanan yang berkhasiat untuk memastikan fizikal aku sihat belaka..
  3. Terima kasih Mama kerana mempertaruhkan nyawa hanya untuk memastikan aku hidup di dunia.. dan melahirkan aku ke dunia..
  4. Terima kasih Mama kerana sabar dan tahan kesakitan ketika mahu melahirkan aku..
  5. Terima kasih Mama kerana telah memberikan susu yang terbaik untuk anak mu..
  6. Terima kasih Mama kerana telah menjaga aku dari kecil sampai aku besar...
  7. Terima kasih Mama kerana telah mendidik anak mu dari kecil tentang Agama Islam dan memberi tunjuk ajar kepada ku tentang adab2...supaya menjadi orang yang berguna di suatu hari nanti..
  8. Terima kasih Mama kerana telah mendidik anak mu untuk menjadi anak yang baik dan solehah.. 
  9. Terima kasih Mama kerana telah menjaga anak mu ini ketika sakit.. kau sanggup membawa anak mu ini pergi ke klinik ketika hujan..ketika ada masalah kau selalu mendengar rintihan anak mu ini.. kau sentiasa dengar masalah yang dihadapi oleh aku..dan ketika bersendirian kau yang selalu di sisi ku..
  10. Terima kasih Mama kerana telah mengejutkan aku untuk pergi ke sekolah..
  11. Terima kasih Mama kerana telah membuatkan sarapan yang berkhasiat kepada anak - anakmu..
  12. Terima kasih Mama kerana telah menjadi ratu di dalam hatiku..
  13. Terima kasih Mama kerana telah memberikan kasih sayang yang sama rata kepada anak - anakmu..
  14. Terima kasih Mama kerana telah menjadi ibu yang baik untuk anak mu yang tercinta ini..
  15. Terima kasih Mama kerana telah sabar dengan sikap ku yang kurang baik..
  16. Jasamu akan ku kenang sampai ke syurga..
  17. video di bawah ini menunjukkan betapa perit nya meahirkan anak..



SECEBIS KATA UNTUK INSAN YANG BERGELAR
PAPA:
  1. Terima kasih Papa kerana telah memberikan aku keperluan asas dan keperluan kehendak aku ketika  kecil..
  2. Terima kasih Papa kerana telah menemani aku dan menceritakan kisah nabi sebelum tidur..
  3. Terima kasih Papa kerana telah mencari nafkah kepada ibu dan anak - anak mu..
  4. Terima kasih Papa kerana telah menjadi semangat untuk aku terus berjaya..
  5. Terima kasih Papa kerana telah menjadi Papa yang baik untuk anak - anakmu.. :)
  6. Terima kasih Papa kerana telah ayah yang very understanding terhadap anak - anakmu..
  7. Terima kasih Papa kerana telah menghiasi hari ku dengan senyuman..
  8. Terima kasih Papa kerana telah menghantar anak -anakmu ke sekolah.. kau sanggup bangun pagi-pagi semata- mata untuk menghantar ke sekolah..
  9. Terima kasih Papa kerana telah super hero kepada anak - anak mu...
  10. Terima kasih Papa kerana telah menanggung semua dosa ku ketika aku masih belom cukup umur..
  11. Terima kasih Papa kerana memberiku wang belanja ke sekolah..
  12. Terima kasih Papa kerana menjagaku dengan baik..
  13. Terima kasih Papa kerana memberi sokongan dan semangat kepada anak- anakmu untuk terus berjaya dalam akademik mahupun kokurikulum..
  14. Terima kasih Papa kerana telah membayar yuran untuk kami belajar.. sampai abang Amin ke Kuching..
  15. Terima kasih Papa..Terima kasih banyak - banyak.
  16. I love you Papa... <3..
F = Father
A = And
M = Mother
I = I 
L = Love
Y = You


TAG:
Ummi Fitri

W.B.T  


Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris