Starship
My Secret Admirer
14 February 2012 • 4:52:00 PM • 2 comments

Assalamualaikum WBT. dan selamat sejahtera kepada yg non- muslim .. tajuk kitew kali ni ... bacalah sendiri.. malu kitew nak bace ..haha.. i thing entri aku ni panjang...
Mohammad Aniq Ikmal.. sama umor dgn aku.. 15 tahun.. skolah pun sama.. SMK Bintulu.. Dia kelas 3J.. aku? aku kelas 3I.. dekat kan kelas kitorg.. sebelah jak.. Sama Classmate Agama Islam.. Setiap kali waktu Agama.. aku slalu tgk nya.. haha.. best tgk nya.. *melting* then *pengsan*.. x jadi pengsan .. ustazah marah klak.. haha.. nya Rumah Kuning *tak pasti lagi*.. Aku Rumah Hitam.. 
Kawan aku suka jugak dgn kawan Aniq ni.. Muhammad Abdul.. nama nickname dia Wek..semua sama dgn statement atas.. kwn aku dia ada kembar.. kembar dia kwn jugak dgn diaorg Aniq.. so.. Mudah lah nak amik tahu pasal diaorg.. hehe..  

*melting*
hensem betol die pakai baju melayu.. awwwwww!!
*Pengsan* terpikat dgn senyuman mu itu..

Nak tahu tak .. kat mane aku jumpa dia.. ? i tell you.. but if you know who Muhammad Aniq Ikmal.. Rahsiakan ya.. malu lah.. kalu dia tahu.. *merah pipi* 

Aku mula suka kat die.. masa form 2 lagi.. aku tanya dgn Yustilda.. 'sapa laki ya' lalu dia kata 'tu lah Aniq.." oh.. jwb ku.. masa tu.. aku tgk die.. macam cinta pandang pertama.. tgk senyuman die.. tgk mata die.. tgk rambut die.. semua lah.. haha.. *teringat masa Lalu*.. tapi apa kan daya.. dia tak balas cinta ku.. ecehh.. haha.. biarlah.. 

lepas tu.. mula lah.. aku tanya pasal si Aniq tu.. haha.. entri aku ni funny kan.. haha. lama kelamaan ... kantoi.. Yustilda mula perasan yg aku ni slalu je tanya pasal die.. haha.. 'kau suka nya kah? eeee....' masa tu.. Allah je tahu betapa Merah nya pipi aku ni.. haha... aku tak tau lagi nak ckp apa.. kantoi lah.. aku ni susah sikit nak suka ngan org.. tapi ni.. cepat betul die ambik hati aku ni.. tak sangka lah.. haha..OMG! 

tapi siapa lah aku ni nak di suka org.. aku ni tak de pa2.. cantik pun tak ..cute apetah lagi... cuma manis je.. eceh.. *matakeatastangandibahu* haha.. aku biasa2 je.. tak pe.. kau tak suka aku .. kau punya pasal lah.. tak kan lah nak bomoh kau suka kat aku kot.. tak mungkin.. aku tak sejahat tu.. haha.. 


kemarin, 13 Februari 2012.. alololo kecian die.. haha. die kene hukum dengan ustazah... sebab tak hafal cite Nabi .. 

Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris