Starship
Bye 2011 welcome 2012..
02 January 2012 • 10:08:00 PM • 0 comments


Selamat Tahun Baru dari pada saya kepada korang semua rakyat Malaysia... so.. we talking about Azam baru.. alamak! aku PMR candidate 2012.. mudah mudahan aku lulus PMR.. kalau tak.. mampus aku.. azam tahun baru 2012 aku  ialah:
  • kuatkan semangat
  • tabahkan hati
  • jgn nak bercouple
  • focus kepada mata pelajaran yg lemah
  • don't be a lazy girl
  • berusaha semaksimum mungkin
  • jgn termenung..
  • never give up..
  • cuba bgn awal
  • jgn sombong..
  • lebih friendly..
  • jgn membantah ckp org 
  • smile always..:)
  • kurangkan online..
  • minum susu byk2..
  • banyak lagi..

pembakar semangat aku: camera nikon 3000D.. or camera lomo ni
 aku kene tumpukan semua pelajaran....okey lah.. nak makan dulu .. bye..

Disclaimer


Welcome To My Lovely Diary..Hope You Enjoy!No Harsh Word Please?

The Owner
Stuffies
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Siti Nurhaliza Idris